Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Şanlıurfa

Valilikler

T.C. CEYLANPINAR KAYMAKAMLIĞI
T.C. CEYLANPINAR KAYMAKAMLIĞI
T.C. CEYLANPINAR KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi İlçe Etik Kurulu Tarihçe Kurumsal Kimlik
  • CEYLANPINAR
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Basın Açıklamaları İhale İlanları
  • İLETİŞİM
°C
31
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Dernekler Bürosu Şefliği
    • İlçe Protokol Listesi
    • İlçe Etik Kurulu
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
      • Kaymakamlık Logosu
  • CEYLANPINAR
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus Müdürlüğü
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • İlçe Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
 

Genel Emir (2025-2)

24.03.2025
                                                                               GENEL EMİR 2025-2
 
1. Bu Genel Emir; pamuk toplama makinaları ile yapılan hasatta, tarladaki pamuğun zamanında, en az ürün ve kalite kaybı ile tekniğine uygun olarak hasat edilmesini sağlamak; çırçırlama ve depolama işlemleri kapsamında çırçır ve prese fabrikalarında usulüne uygun iş ve işlemlerin yerine getirilmesini sağlamak ve bu sayede milli servet kaybını önlemek, eğitimsiz ve donanımsız makinalı hasat hizmeti verilmesinin ve aynı zamanda fiziki şartları ve kapasitesi uygun olmayan çırçır ve prese fabrikalarında faaliyet gösterilmesinin önüne geçerek kamu düzeni ve kamu güveninin korunması amacıyla Şanlıurfa İli mülki hudutları dahilinde; pamuk toplama makinalarının çalıştırılmaları, kullanımları, kontrol hizmetlerinin yürütülmesi ve denetlenmesi; aynı şekilde çırçır ve prese fabrikalarının iş ve işlemlerinin yerine getirilmesi, kontrol hizmetlerinin yürütülmesi ve denetlenmesi ile ilgili usul ve esasları kapsar.
2. Bu Genel Emir;
a) 5442 Sayılı İl İdaresi Kanunu’nun 9. maddesinin ((C), (Ç), (E) Fıkraları) ve 11. maddesinin ((A) ve (C) Fıkraları),
b) Tarım ve Orman Bakanlığının 15.04.2024 tarih ve E-93759637-155.01-13868443 sayılı yazısı ekinde yer alan “Pamuk Toplama Makinesi ile Hasatta Kontrol Hizmetlerinin Yürütülmesine İlişkin Uygulama Talimatı,
c) 5326 sayılı Kabahatler Kanunu’nun 32. ve 40. maddelerine,
ç) 14.08.2012 tarih ve 28384 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Pamukların Standardizasyonuna İlişkin Tebliğ (Ürün Güvenliği ve Denetimi: 2012/27)’ine,
d) 31.12.2022 tarih ve 32060 sayılı Resmî Gazete’ de yayımlanan Pamukların Kontrolüne İlişkin Tebliğ (Ürün Güvenliği ve Denetimi: 2023/24)’ine,
Dayanılarak hazırlanmıştır.
3.
a) Kütlü pamukların nemli toplanmasının önlenmesi ve kalitenin korunması amacıyla pamuk üretimi yapılan ilçelerde; Kaymakam başkanlığında Tarım ve Orman İlçe Müdürlüğü, Ticaret Denetmenleri Grup Başkanlığı, Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü, Meteoroloji Müdürlüğü, Ticaret Borsası, Ticaret ve Sanayi Odası, Pamuk Tarım Satış Kooperatifleri ve Ziraat Odalarından birer temsilciden oluşan “Kütlü Pamuklarda Kaliteyi Koruma Komisyonu” kurulacaktır. Kaymakamın bulunmadığı hallerde Tarım ve Orman İlçe Müdürü komisyona başkanlık edecektir.
b) Komisyon; pamuk hasadı dönemi boyunca gerçekleştirecek olan denetimlere ilişkin programı tespit etmek amacıyla, ilçesindeki pamuk hasat dönemi başında toplanacaktır. Komisyon, hasadın zamanına göre veya sezonun yağışlı geçmesine bağlı olarak havanın nisbi nemi ve kütlü nemini belirleyecektir.
c) Komisyon; ilçesindeki tüm pamuk üretim yerleri ve tesislerinin denetlenmesinden sorumludur.
ç) Komisyon; pamuk alım satımı yapılan yerleri günün her saatinde ihbar üzerine veya resen denetlemeye yetkilidir. Bu denetimlerin yapılabilmesi için Komisyon üyelerinin 3’ ünün hazır bulunması yeterlidir.
4. Ürün sahipleri hasatta fazla ürün kaybına sebep olan pamuk toplama makinası operatörlerini en yakın İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğüne bildireceklerdir. Ürün ve makine sahipleri, İl ve İlçe Tarım ve Orman Müdürlüklerince yapılacak eğitim ve yayın faaliyetlerine katılacaklardır. Pamuk toplama makinası ile hasat hizmeti ücretlerinin belirlenmesinde esas, karşılıklı anlaşma ile olacaktır. Ürün sahibi veya ürün sahiplerini temsilen muhtarlık, belediye başkanlıkları, ziraat odası başkanlıkları veya çiftçi mallarını koruma başkanlıkları, hizmet vericileri olan pamuk toplama sahibi veya sahipleri ile hukuki geçerliliği olan sözleşme yapılacaktır. Hasat ücretleri sözleşmede belirtilecektir.
5. Kütlü pamukların toplanması, taşınması, muhafazası ve depolanması esnasında naylon çuval, naylon iplik, naylon önlük, renkli bez kullanılmayacaktır.
6. Şanlıurfa ili sınırları dahilinde 2025 yılı hasat sezonunda, Pamuk Toplama Makinası sahipleri ve operatörlerinin aşağıda belirtilen hususlara uymaları zorunludur.
a) “G sınıfı Sürücü Belgesi” veya “Pamuk Toplama Makinası Operatör Belgesi” bulunmayanlar operatör olarak çalışamayacak ve pamuk toplama makinası sahipleri tarafından çalıştırılamayacaktır.
b) 2025 yılı için Şanlıurfa İli sınırları içerisinde pamuk toplama makinası sahipleri ve operatörleri tarafından yapılacak hasat sırasında ürün kayıp oranı % 4’ü geçmeyecektir.
c) Pamuk toplama makinası sahipleri ve operatörleri tarafından 2025 yılında yapılacak hasat sırasında nem oranı % 13’ü geçen pamuklar hasat edilmeyecektir.
ç) Komisyon, hasat döneminde her cuma günü toplanarak bir sonraki haftanın meteorolojik verilerine göre; karar alıp ilgili makine sahiplerine ve operatörlere bu kararı duyuracaktır. Pamuk toplama operatörleri yağış esnasında kesinlikle toplama yapmayacak olup, yağışın sürmesi halinde komisyon kararına göre zorunlu olarak izin verilen hallerde toplama yapılıp, toplanan pamuklar kurutulduktan sonra ayrı depolarda muhafaza edilecektir.
d) Pamuk hasadı sırasında pamuk sahipleri ve operatörleri müsaade edilebilir hava nem oranı olarak belirlenen % 65 oranının üzerinde nem var ise toplama yapmayacaklardır.
e) Pamuk toplama makinasında süresi geçmemiş ve kontrolü yapılmış 6’şar kiloluk 2 adet yangın söndürücü bulundurmayan pamuk toplama makinaları çalıştırılmayacaktır.
f) Pamuk toplama makinası sahipleri ve operatörleri, yetkili kontrolörlerce talep edilmesi halinde kimliklerini ibraz etmek zorundadırlar.
7. Pamuk Toplama Makinası ile Hasatta Kontrol Hizmetlerinin Yürütülmesine İlişkin Uygulama Talimatı Kapsamında;
a) 2025 yılı pamuk toplama makinası ile ürün hasadında tarla kontrolleri, İl ve İlçe Tarım ve Orman Müdürlükleri tarafından hasat tekniği konusunda eğitimli ve yetki belgesi verilmiş teknik elemanlar tarafından yapılacaktır.
b) Kontrolörlerce tespit edilen tescilsiz pamuk toplama makinası sahiplerine ait T.C. kimlik numaralarının Ziraat Odalarına bildirilmelerini sağlayacaktır.
c) Kontrolörlerin hasat dönemi başlayan ve devam eden denetimlerde operatör belgesi olmayan pamuk hasat makinası kullanıcılarını tespit etmesi halinde, kullanıcıları belgelerini en kısa sürede belge almalarını temin amacıyla ilgili mercilere yönlendirecektir.
ç) Üreticilere ve operatörlere denetimler esnasında makinalı hasada uygun pamuk yetiştiriciliği konusunda bilgilendirme yapılacaktır.
d) Hasat dönemi sonunda; kontrolörler tarafından tutulan kayıtlar neticesinde hasat raporu oluşturulacaktır.
8. Pamukların Kontrolüne İlişkin Tebliğ (Ürün Güvenliği ve Denetimi: 2023/24) Kapsamında;
a) Pamukların çırçır ve prese fabrikaları sahipleri tarafından açıkta bırakılması, kapalı yerlerde rutubetli ya da vasıflarını bozacak şartlar altında muhafazası veya gruplara ve tiplere ayrılmadan depolara konulması yasaktır.
b) Çırçır ve prese fabrikalarının; pamukların tasnifini ve kontrolünü yapmak üzere Pamuk Sorumlu Denetçisi istihdam etmesi, ayrıca pamukların kontrol şekillerine göre Bakanlık tarafından belirlenen gerekli altyapıya sahip olması gerekmektedir.
c) Çırçırlama ve iplik imalatı sırasında meydana gelen pamuk lifi döküntüleri, linter pamukları ve pamuk grupları birbirine karıştırılmayacaktır.
ç) Pamukların grup, sınıf ve tiplerinin birbirine karıştırılması ve pamuk bitkisine ait yaprak, kabuk parçaları, çiçek veya sap kırıntıları ile tozlar dışında kalan yabancı maddelerin pamuklarda bulunması yasaktır.
d) Çırçırlanmış pamukların, prese yerine, kirlenmeden ve içlerine yabancı madde karışmadan götürülmesi zorunludur. Ayrıca preslenme sırasında prese kasalarına su verilerek pamukların ıslatılması yasaktır.
9. Pamukların Standardizasyonuna İlişkin Tebliğ (Ürün Güvenliği ve Denetimi: 2012/27) Kapsamında;
a) Çiğitli ve preseli pamuklar kapalı depolarda veya sundurmalarda korunacaktır. Pamuklar açıkta bırakılmayacak, kapalı yerlerde rutubetli veya vasıflarını bozacak şartlar altında muhafaza edilmeyecek, gruplara ve tiplere ayrılmadan depolanmayacaktır.
b) Tebliğde belirtilen ‘’Kütlü Pamuklarda Kaliteyi Koruma Komisyonu’’ nun yanı sıra Pamukların Kontrolüne İlişkin Tebliğ (2023/24)’de belirtilen; Bölge Müdürlüğü tarafından görevlendirilen Komisyon, pamukların bulundukları depoları ve işlendikleri çırçır ve prese yerlerini, çırçır ve prese makinelerini her zaman re’sen veya şikâyet veya ihbar üzerine kontrol edebilecek, gerektiğinde iade edilmek koşuluyla numune alabileceklerdir.
c) Çırçır-prese fabrikalarında en az bir adet tasnif odası bulundurulacaktır. Tasnif odası Genel Emir de belirtilen özelliklere göre oluşturulacaktır.
ç) Balyanın sarılmasında temiz, sağlam, yamasız ve yırtıksız dokuma veya örme % 100 pamuklu bez kullanılacak, balyalar ambalaj malzemesi ile tam olarak örtülecek şekilde sarılacaktır.
d) Balyaları sarmada kullanılan demir çember, çelik tel, plastik çember; yeni, sağlam, paslanmaya dayanıklı, balyanın kütlesine ve basıncına dayanabilecek özellikte, taşıma esnasında oluşan gerilmelere dayanabilecek şekilde yeterli mukavemete sahip olmalıdır. Her balyada en az altı adet bulanacaktır.
10. Bu Emir 2025 yılı için geçerli olup, kontroller sırasında bu Genel Emir’de yer alan hususlardan bir veya birkaçının ihlal edildiğinin tespiti halinde; Kaymakamlıklar, Büyükşehir ve İlçe Belediye Başkanlıkları, Kolluk Kuvvetleri, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, Ticaret Denetmenleri Grup Başkanlığı, Muhtarlıklar ve ilgili diğer kurum ve kuruluşlar idari yaptırım kararına esas teşkil edecek tespiti yapacak, idari yaptırım tutanağı il ve ilçe tarım müdürlükleri ile kolluk birimleri tarafından düzenlenecek ve Kaymakamın onayına sunulacaktır.
11. Genel Emrin 6. maddesinin (a) bendine aykırı davranan pamuk toplama makinası sahipleri ve pamuk toplama makinası kullanıcısı operatörlerin her birine ihlal edilen her bir fiil için ayrı ayrı olmak üzere 5326 sayılı Kabahatler Kanununun 32. maddesinin 1.fıkrası hükmüne uygun olarak idari para cezası uygulanacaktır. Pamuk toplama makinası operatörü aynı zamanda pamuk toplama makinası sahibi ise ihlal edilen her bir fiil için tek idari para cezası uygulanacaktır.
12. Genel Emrin 6. maddesinin (b) bendine aykırı davranan pamuk toplama makinası kullanıcısı operatöre 5326 sayılı Kabahatler Kanununun 32. maddesinin 1. fıkrası hükmüne uygun olarak idari para cezası uygulanacaktır.
13. Genel Emrin 6. maddesinin (f) bendine aykırı davranan pamuk toplama makinası sahiplerine 5326 sayılı Kabahatler Kanununun 32. maddesinin 1. fıkrası hükmüne uygun olarak idari para cezası uygulanacaktır.
14. Genel Emrin 6. maddesinin (f) bendine aykırı davranan pamuk toplama makinası sahipleri ve pamuk toplama makinası kullanıcısı operatörlere 5326 sayılı Kabahatler Kanununun 40. maddesinin 1. fıkrası hükmüne uygun olarak idari para cezası uygulanacaktır.
15. Genel Emrin 8. maddesinin ikinci fıkrasının (a), (b), (c) ve (ç) bentlerine aykırı davranan çırçır ve prese fabrikaları için;
Pamukların Standardizasyonuna İlişkin Tebliğ (Ürün Güvenliği ve Denetimi: 2012/27)’ine uygun olmayan işlemlerin tespit edilmesi ya da pamukların bu tebliğ hükümlerine göre tasnif ve kontrol etmediği anlaşılan çırçır prese fabrikalarına Bölge Müdürlüğü tarafından yazılı olarak uyarı yapılacaktır. Söz konusu uyarıda tespit edilen uygunsuzluk belirtilecek ve bu durumun Pamukların Standardizasyonuna İlişkin Tebliğ’de yer alan maddelere göre uygun hale getirilmesi için fabrikaya en fazla 20 gün süre tanınacak; bu süre içinde uygunsuzluğun giderilmemesi halinde, çırçır prese fabrikasında en az bir ay süreyle tasnif ve kontrol işlemleri yapılamayacaktır. Uygunsuzluğun tekrarı halinde bu süre en az üç ay olarak uygulanacaktır.
Pamukların Standardizasyonuna İlişkin Tebliğ kapsamında; tasnif ve kontrol işlemlerine izin verilmeyen fabrikaların faaliyetleri söz konusu süreler için TAREKS kapsamında askıya alınacaktır.
16. Görevli teknik elemanların talebi halinde, bu Emrin hükümlerinin uygulanmasına muhalefet edenler veya zorluk çıkaranlara, ilgili makamlarca kolluk kuvvetlerinin müdahalesi sağlanacaktır.
17. Bu Genel Emrin uygulanmasından, Kaymakamlıklar, Belediyeler, İl Jandarma Komutanlığı, İl Emniyet Müdürlüğü, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, Ticaret Denetmenleri Grup Başkanlığı, Muhtarlıklar ve ilgili diğer kurum ve kuruluşlar görevli ve sorumludurlar.
18. 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanununa göre pamuk toplama makinası sahipleri makinalarının ziraat odalarına tescil ettirmek, tescil belgesi ve plaka almak zorundadırlar. Bu nedenle pamuk toplama makinalarının karayollarındaki hareketlerinde trafik ekipleri tarafından gerekli kontroller yapılacak, tescil işlemlerini yaptırmamış ve plaka almamış pamuk toplama makinası sahipleri hakkında yasal işlem yapılacaktır.
19. Bu Genel Emir Kaymakamlıklar, Belediye Başkanlıkları ve Muhtarlıklar tarafından mutat vasıtalarla halka duyurulacak ve yayımı tarihinde yürürlüğe girecektir.
 
İlanen tebliğ olunur.
 
                                                                                                                                                                 Hasan ŞILDAK
                                                                                                                                                                         Vali
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Muhtar Bilgi Sistemi
  • Kamu Denetçiliği Kurumu
  • Resmi Gazete
  • Terörden Arananlar
  • e-Mevzuat
Türkiye Cumhuriyeti Ceylanpınar Kaymakamlığı Ulucami Mahallesi 15 Temmuz Caddesi No:61 Kat:2 Ceylanpınar-Şanlıurfa
Telefon: +90 414 471 41 71
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız